Saturday 20 April 2013

I'm simple person :'I

Hurmmm ...

Assalamuallaikum... Hyep... :I
Hari ni mau shared something dengan korang2 semua .
k .
 Aku memey anak last.. yes ! block mind je boleh sangka aku ni manja.. always make false the result.. ego abadi... k secara lumrahnya memang ada.. memang wujud..  tapi.. dalam diri aku... benda semua tu memey tak ada.. Aku sebagai anak last or lebih omey lagi.. ! anak bongsu .. lebih suka berdiam diri.. mengalah.. bersikap profesional.. meaning even keadaan aku tegang dengan member,parent or sesiapa je lah.. still buat kerja jugak.. teruskan apa yang kena buat.. sebab.. murung berterusan bukan cara aku.. ini hidup harus kuat ! :D EHE ! then aku susah nak tunjuk kasih sayang dekat sesiapa.. lagi suke gune body languege .. y ? itu memang cara aku ;) seorang lelaki yang akan menempuh hari2 akhirnya sebagai seorang remaja harus bersedia untuk jadi seorang open mind :) Y? Manusia sekarang tak macam dulu.. bende baik disangka buruk.. tak bersyukur.. menindas orang yang mencuba untuk berjaya.. tak betamadun dan hilang sikap hormat pada pemimpin :3 k ini bukan politik.. tapi keyataan :) dan perempuan suke lelaki matang ;) kena ingat jugak tu.. EHE ! jangan fikir aku ni ape ke ape ke.. EHE ! eden tok sedio nok kawen deyh ! ERGHH ! kelantan mix negeri 9 ke? o.O huhu :3 so.. classmate ... BFF aku si Hazalil Fitri :'D .. Akan nampak.. ! nampak ! dan nampak ! aku sayang.. aku care.. xkan gune secara lisan.. tapi body language :) kadang tu terpakasa marah.. sebab tak nak ape2 terjadi dekat mereka2 ni :') so member fb or twitter memey susah nak tau.. aku sayang korang .. respect korang.. :') maaf kalau tak dapat rasa.. mintak maaf sangat2 . That's y bile mmber fb ajak meet.. lepak.. oke on je .. sedaya upaya ambik cuti.. :3 aku penyanyang lol..  just mulut je kadang macam makcik2 jual pau :P pau ? ehhh bukan2 ! nasi lemak ! :D nasi lemak?? O.O" ERGHHH ! ape2 je lah -_- xkan makcik pizza hut pulak agak lah.. HAHA
 k ramai kate ku kejam -_- ouchh ! siapa berkata ? :D HAHA aku tak kejam.. aku cuma bersikap jujur.. if benci orang tu.aku tunjuk depan2. kalau aku betul sayang.. aku care2 betul ;) . Guys.. bila kita di bawah baru lah kita sedar.. ape itu hidup ape itu mimpi.. kena selalu ingat.. tiap kata.. harus berkali ingat.. hati sakit.. same jugak sakitkan hati kita sendiri :) <3 Peace Yo~! Assalamuallaikum :'D 

No comments:

Post a Comment