Friday 26 April 2013

Aku Lutsinar :'(

Assalamuallaikum 
Dear guys -_- aku tak merokok . posing semata2 :D

Heyy.. :) Kali ini aku nak story sikit dekat korang2 yang omey ni ^_^ Kawan Lutsinar

k faham . tak pernah jumpa kolabrasi antara perkataan ' kawan dan 'lutsinar' right ? Kawan Lutsinar meaning is ... Erghhh ... kita ni macam lutsinar.. nampak dan tak nampak :'( k ku sedar.sedih tahap mayonis bila.. kite kehilangan seorang yang... yang dianggap kawan ... yea~ahhh~~.. bergurau.. shared masalah...  ketawa menangis bersama.. but.. when his already taken :3 happy memang happy.. tapi yang aku takut bila dah couple aku yang dilupa :( lagi2 katenyer couple dia kuat ce
mburu :'I dan.... pada hari ini 26 April 2O13 Jam 22:45 P.M aku dah nampak.. aku dah boleh nampak aku akan hilang seorang kawan lagi :( Thanks yo~! ;) aku hargai kau.. :') aku takkan pernah lupe untuk roger kau bila aku kena belasah nanti dengan sape2 :') Aku takkan lupe bila kau gelak dengar aku membebel mengalahkan makcik kantin :') aku takkan lupe kau bernafas hembus bila tengah frust menonggeng :') aku... aku.... aku.... aa...a.. Erghh... :'( aku sedih kawan... aku sedih... kau sakit.. aku paling risau.. apu akan sedaya upaya cari cara untuk kau cepat sembuh... tipa masa aku tanya soalan yang same "dah makan? sihat ke? 100 plus dah beli?" :'( y ? y !? 

No comments:

Post a Comment