Saturday 13 April 2013

MITOS KAWAN FB PLASTIK ADALAH KHAYALAN (ANAHITHA SUHANA & SOFEA YAYA)

Assalamuallaikum ! Salam 1 Malaysia ! ohh yeahh ! lame sanat tak update blog kesayangan aku ni ! Alhamdulillah masih bernafas lagi boleh menaip HAHA ! k dah ! berhenti merepek-mepek 
sekarang masuk dalam topik yang hendak ku kupaskan satu persatu matu nyer pon ! kalau aku taip panjang-panjang nanti korang malas nak baca.oke sekarang aku nak kupaskan topik mengenai sesuatu.. sesuatu.. dan sesuatu... oke sebenarnyer ... sebenarnyer ... dan sebenar... benarnyer kan? kan?kan? kan? HAHA ! sah2 darah tinggi yang baca ni HAHA 
actually nak story pasal 2 diva ni ! HAHA!
ANAHITHA SUHANA & SOFEA YAYA 

ANAHITHA SUHANA A.K.A HAWA 
mitos kawan fb xlame memang tak ada... mitos kawan fb plastik memang tak ada... dan tak pernah wujud ! Sebagai bukti ANAHITHA SUHANA A.K.A HAWA daripada aku form 3 dah berkawan dengan dia.. daripada seorang yang longlai terus kepada seorang gadis yang hebat ! dan berani menepuh cabaran . Aku selalu chat dengan dia dekat fb . Berdebat? HAHA tak berani.. memang akan kalah ! dan selalu kalah ! HAHA mule kenal dia pon dekat satu group 'cute remaja ape ntah tak ingat HAHA .. then aku add dia.. dia accept dan chat2.. masing2 reles maslah :) terus terang aku kate.Anahitha suhana ni dulu nampak down sedikit.. tapi.. sekarang ... HAHA Allah je mampu judge dia up secara mendadak :D see ? sekali debat.. aku kalah ! haha tak boleh nampak bende yang mengaibkan maruah kaum wanita memang dia backup habis2 dia bash habis2 cuma.. cara Anahitha Suhana ni.. lembut sangat.. terlampau teliti kalau nak menegur orang yang buat silap :') Aku pulak.. nak tegur orang nak bash orang. open je :P HAHA  ape pon.. saya anggap A
nahitha Suhana ni Mahsuri moden :) kerana.. dia awesome . berhajat ingin berjuang demi Islam... berniat ingin menjadikan remaja Islam zaman ini yang gilakan k-pop dan hiburan kepada gila pada agama . dan saya tak pernah bantah niat baik dia tu,sebab itu adalh sesuaut yang menajubkan ^_^ ! 


SOFEA YAYA A.K.A JAAFAR OFF  

whoah ! whoahh ! sape gegurl ni ?? o.O semacam je :P HAHA xD 
Nothing word to say . just can say ,, she is awesome gurl :D y ? Ahaks~! sebab... dia gemok ! :P HAHA xde lah... sebab dia... busuk ! HAHA sorie2 gurau je ... dia paling melayan aku... mengila je manjang dengan aku... k foine tak boleh nafikan... memang suke main kunyah2 perabot rumah dengan dia.. HAHA ! Then si bangang ni... HAHA selalu sangat bagi aku gelaran bodoh2 ... k kejam A.Galak ! Zaibo ! Erghhhh ! tau lah kau nak balas dendam atas apa telah terjadi pada keretakkan rumah tangga ko dengan laki kau tu JAAFAR OFF xD HAHA ! first chat ngan dia.. aku tak ingat lol. Dia yang ingat aktenyer time chat dengan aku dia ada chat "awek tak marah ke saya chat dengan awak ni?" dan aku reply ape ntah.. tapi aku boleh agak mesti chat reply aku tu sesuatu yang menjengkelkan :P ouchhh ! omey je tang menjengkelkan tu rase nak sebut bnyk2 kali je xD HAHA ! ape yang aku ingat first mule kawan rapat dengan dia. time dia komen satu DP aku.katenyer hensem :P awummm ! sayang ko YAYA kate aku ensem :P HAHA subhanallah... ^_^ then mule lah ! main mention2 status kunyah itu ini... orang tak berdosa tak ada kena mengena pon jadi mangsa mention kat fb xD HAHA sial je pangai :P HAHA then siut je call aku sampai nak dekat pukul 5 pagi.ape pon... btw thanks ! ko same awesome macam Anahitha Suhana :') thanks! thanks ! thanks ! Alhamdulillah.. aku tak pernah meneysal ade kawan sebongek kau :P  HAHA *curi kunci mini cooper* =__="

No comments:

Post a Comment