Friday 9 November 2012

Edisi SPM : Minggu Pertama [5-8/11/2012]

Assalamuallaikum dan Salam 1 Malaysia... lame tak update blog akhirnyer dapat jugak luangkan masa bersama kit kat ops! blog HeHe . Btw bukan sengaja busy kan diri ,but semua tau kan? 5November tarikh keramat buat calon2 SPM . Alhamdulillah ke hadrat illahi untuk hari pertama BM p1 dan p2 dapat berjalan dengan lancarnyer walaupon pada hari yang sama banyak dugaan melanda dan permulaan p1 agak gusar kerana kebuntuan ideai untuk pendahuluan bahagian B banyak kertas jugak aku tulis then xjadi maen skip je,naseb time last2 kertas tu dpt buat hehe harap pemeriksa seorang yang teliti sebab sebelah muka surat untuk karangan bahagian A aku tulis "Encik,saya buat bahagian B .Cuba Encik selak2" , harap selak lah sampai belakang amin! HeHe ... Untung Hari ke-2 Bahasa Inggeris p1 dengan p2 alhamdulillah boleh buat,ape yang best tu p1 ape yang aku target masuk,karangan pasal "money" xkesah bahagian A or B dua2 pilih pasal "money" gumbira je keluar2 dewan hehe =P .ape2 pon xnak hapy sgt xnak terlampau yakin just tawakal je =) sebab bende dah lepas terserah kepada si pemeriksa kertas harap Allah lembutkan hati si pemeriksa ,amin... untuk Hari ke-3 SEJARAH ,untuk p1 agak menyakit hati sebab bukak2 tanyer solan killer ,ade ke patot tanyer solan pasal kod2 ape ntah,before ni xde lak tekan2 bende cam tuh..sebab rase xpenting pon.. kuar2 dewan je terus ponyok2 kertas solan tu HAHA gereemmm kot! dengan masa xcukop nyer haishh sabor je lah =___=" but untuk p2 best!terbaek! ape aku target sume masuk.. xnak percaya dan xmahu percaya ape solan cikgu sejarah spot sebab dah serik time form 3 ape xmasuk,kalau x now aku aliran sains dah! *cheeewah!bajet bagos je ayat! HAHA XD* balik2 je masuk kete Mak Ayah pelik je.. sebab depe tau hari tu subjek killer tapi aku leh senyum2 buat muka bahagia je,then aku ckp lah ape aku solan aku spot sume masok,just bersyukur je xnak riak sgt xnak yakin sgt mcm aku ckp tadi tawakal je,harap ape yg aku jawab betul ,amin... Untuk Hari Ke-4 MATHEMATIC ,boleh lah... xsusah xsenang haha no komen lah subjek ni sebab sedang2 je... hehe ape2 pon harap lulus cukop =P .

#for the next paper doakan semoga dapat kami2 si calon SPM dapat jawab dengan penuh keyakinan dan ketelitian,amin ^^

No comments:

Post a Comment