Friday 26 April 2013

CocaCola bila Happy :D & 1OOPlus bila sakit :(

Assalamuallaikum ! dan Salam 1Malaysia :D 

Auwmmmm ! suke sanat pic atas ni :P Biru ! Biru ! HOHO <3 ^.^
K DIAM !

Haha now aku nak story pasal minuman berkabonat .semua tahu ape 100 plus ape coca cola ape revive en?en? :D Jangan saman .. Jangan saman ... :P kite nak promote :D EHE ! 100 plus adalah minuman karbonat pertama aku suke :) Y? ouchhhh ! seriusly dulu aku minum 100 plus semata2 untuk meraikan perasaan seronok.yeahhh ! yeahhh ! Have fun ! ^_^ yo~! yo~! Tapi tu dulu -_- zaman Jahiliyah aku :3 but now aku tak macam tu... tak macam tu... tak.... haha :P 100 plus diperlukan bila aku letih ... sakit ... Haha sakit? oke.. 100 plus minuman berkabonat ape? tenaga kan? kite sakit mcm mane? lemat right? letih je.. when ur have taken to drink 100 plus xpayah mkn ubat dah bole sembuh perlahan2 dengan lancar :) Insya Allah <3 Aku tak tipu... tak tipu... bile minum air ape kite rase? panas kan? berpeluh kan? same lah macma 100 plus .minum sebotol besar 100Plus tu same mcm kite minum 2 botol besar Air Mineral :D ! Berpeluh pon dalam kategori berkumur :) berpeluh untuk kelurkan penyakit2 tu daripada badan kita.. tapi aku tak jamin.. sebab sakit kan? DIA yang bagi DIA penawar.. :') 

CoCa CoLa ~ :D Auwmmm ! suke aku bende merah ni :P I know ramai cakap

CocaCola bahaye... memey bahaye .. bahaye sanat ! -_-" HAHA :P Coca Cola di minum untuk meraikan perasaan dan situasi yang seronok :) bila seronok aku minum :D Tapi lepasan SPM kan? Jarang jumper situasi seronok ni :P so memey jarang minum Coca Cola ;) aku dah cuba buat ape yang telah dilakukan sebahagian tamadun untuk mebuktikan Coca Cola bahaya.. aku beli CC dan cuba buang dalam magkuk tandas aku :3 dan CC lagu satu aku cuba rendam telur dalam CC tu . bila aku flash erghhhh ! futih :3 futih :3 huhu tapi... tak cuak.... tak cuak lagi... :P aku try pulak tengok telur.. esok pagi ushar2 telur tu... tak ade perubahan gak... esok2 tak de gak... -_- ERGHHH ! munasabah ke tak depe ni.. sekali aku try rendam dalam air kosong... ehhhh? 24jam je warna dah luntur mcm telur rebus tu :D tau kan? HEHE sekali cucuk2 erghhh ! isi masih mentah -_- auwmmm ! baru nk mkn... telur separuh masak kan baik tuk otot right? :P

No comments:

Post a Comment