Thursday 20 September 2012

Assalamuallaikum dan Salam 1Malaysia kepada korang2 yang amat lah rajin ushar blog selenger aku ni *sorie,kalau nampak simple sangat =_="* tapi bukan pasal blog aku shared kat korang tapi pasal SPM *aku benci bende alah ni* kurang 60 hari dari sekarang aku akan menduduki SPM , serius dalam pale otak just pikir mcm2 sebab ape bende pon aku tak ready oke now baru terpikir nk buat bende tu,xkan nak duduk rilek je kan? hampir sedekad belajar str8 E je dapat memey parent sxngaku anak haha oke gurau , nothing word to say harapan aku hanya kat 3 subjek ni je BM memey lulus dah , Sejarah ngan B.Inggeris ni! aku lemah dua bende ni ! sebab dah target nak ambik jurusan undang2 time U nnti huhu tinggi mengunung impian aku,tapi 3subjek tu adalah tiket untuk masuk ke jurusan tu, salah satu antara tu xdpt A , luper kan tuk jadi lawyer HAHA , now tugas aku adalah study... study.... dan seterusnyer study... ops! xluper gak time belajar tu jangan lupe kat Allah kerana dia kite berjaya,rezeki semua di tangan Nya dan hanya dia yang tahu =) , Insyallah i will be lawyer haha betul ke BI aku ni? *oH mY eNgLisH !* haha , korang2 yang membace ni aku berharap sangat doakan kejayaan aku ye? janji ikhlas cukop,xmintak ape2 pon just mohon doa ihklas dari korang hope impian aku tercapai untuk mendapatkan str8 A untuk SPM dan dapat menguasai jurusan undang2 kat U kelak,amin ! =)

No comments:

Post a Comment