Wednesday 15 August 2012

Assalamuallaikum,dan salam 1 Malaysia..  oke malas nak panjang lebar citer dekat sini , sebab masa tu emas , kalau ade duet banyak mane pon memey kau xmampu nak beli masa tu , see ?bertapa nilanyer masa , oke bukan pasal masa aku nk cakap , aku just nak cakap "there is nothing special to PUBLIC year"oke , now korang tengok k ? before raya dah exam pra percubaan spm nothing word to say lah ... pasal kerajaan kasi cuti awal , tapi yang xbape puas hati tu , seminggu lepas raya dah trial exam spm,kiteroang calon spm 2012 nak jugok raya mcm orang laen , atleast ganjakkan lah sikit , mcm 2minggu after raya ke ? kan ? haha kan namapak keadilan disitu , *cewaahhh ! maen politik la pulak haha* . rase nak nages pon ade , dalam pale otak ni pikir je *kenape harus begini !? kenape !? kenape !? *oke aku masih waras =__=" xgiler lagi*,tapi nak buat macam mane kan ? jadi students ni macam atlet gak ikot je ape yang telah ditetapkan just buat terbaek je , xbuat terbaek orang kat rumah tu tunggu mase je result kuar,result oke xpe gak,kalau k.o? haha mampos aku nak jawab ape .. lagi pon nak kabulkan impian mak aku selama ni,teringin benor nak negok aku masuk Universiti , oke doakan semoga result SPM aku str8 A . amin ... ! and then more thing , SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI

No comments:

Post a Comment