Sunday 13 July 2014

DONE BAJU MELAYU AWAL ASHAARI !


Alhamdulillah ! Done Baju Melayu Awal Ashaari Hehe  tak official pon capital tu,tapi aku yang sengajekan ade :D bukan ape.. Sape tak kenal Awal Ashaari ?? Selebriti Lelaki paling stylo kat Malaysia after Rizal Hakim :p Hihi.. K ! Tahun Lepas punyer baju raye, aku ambik ilham.. wah ! ilham gitew Haha aku ambik ilham daripada baju Melayu Datuk Aznil Hj Nawawi ! tapi aku ambik separuh... it mean.just take the concept.. letak batu batuan selebah kiri bahu aku,sebelah tak... Hehe u know? Balik je kg... jadi tumpuan... mane pegi... ramai tanye... Alhamdulillah hehe bangga wa ! 1st time keje menjadi dlm life haha xD 
so tahun ni... Aku punyer Baju Melayu... is Baju Melayu Awal Ashaari... bukan ape lah... nampak kemas ! fit ! aku pon tak nak menyerlah sangat mcm tahun lepas -.-" Huhu... lagi pun tak berpesak baju melayu Awal Ashaari ni... tu yang best ! Hehhhh and the last... baju ngan seluar agak senteng... dont know y.. but aku punye cara... baju bia la senteng... tapi tangan ngan seluar... bia ar labuhhhh.... Huhu Ramadhan 15 dah kepoh cakap sal baju raye :P EHE !  
Thanks Uncle Wah Seng ! Seriuls talk minggu lepas hantar,minggu ni done ! #Respect

7/13/2014 - 10:20PM

No comments:

Post a Comment