Wednesday 2 October 2013

Group Azue



















Kau ada di kala ku suka,dan juga duka

pegang erat tangan ku bila aku jatuh,
kau lah yang selalu,
selalu menemani ku,
mendengar kisah pahit manis hidup ku
kaulah disitu
selalu menunggu ku
kau lah menjadi
menjadi ! SAHABAT ku ..



Setiap pertemuan pasti ada perpisahan... Haihhhhh 4bulan ? awat kejap sangat !? Nak 4tahun ! nak 4abad ! >.< ! Tapi nak buat macam mane? takdir kan ? Aku sebagai hamba Nya yang sentiasa lemah dan melakukan kesilapan harus mengikut arus Nya.. takdir itu kehendak Nya dan aku hanya mampu mengikuti dan bersabar ... 
Kehilangan mereka dari pancaindera ku,amat memedihkan :( yela... benda tiap hari kite buat dan tiber2 hari ni xbuat... itu sesuatu yang amat2 memedihkan :( 
ingat lagi waktu mule2 masuk kelas semua.... diam je... budget bagus je.. HAHA dan punce kiterowang rapat adalah Hari Sukaneka :') Oh My Allah itu adlah kenagan susah untuk dilupuskan dalam kotak fikiran aku . bergaduh sebab group pompuan xsependapat... tapi time tu xrapat dengan Buddyz2 aku lagi :D HAHA 

after Test 1 Math.. aku baru kenal Siapa Shahrul Nizam , Noor Azua , Shafinaz Dali , Faizul Afham , Azad Maarof , Irwan , Fais , Erina .... aku fikir mereka xngam dengan aku,yelaaaa... sebab deorang dah rapat dari time .. erhhhh time bile ntah ! HAHA last2 ngam... Azue banyak bantu aku dari segi aspek semua nya :D HAHA dialah sedih aku,dialah gelak aku dan dialah lecture aku :) even dia pandai tapi dia xpernah beza bezikan aku,always support me :) ! gitu gak Erina dan Shaf :D ! HAHA macam belangkas.. kalau ade Azue mesti ade Shaf dengan Erina ni :D HAHA Erina dan Shaf ni pon banyak membantu aku , lagi2 dalam kelas ;) ! xfaham je.. tanyer depa.. nak tanya Azue memang xla... ramai nak tanyer die , chong la 1 tanyer je ! geram aku ! HAHAHA! 
Nizam ? Haha xpayah story kot :P haha story je la.. xD dia ni manusia paling manja kawan paling omey ! penah aku jumper , penah aku berkawan ! sebab ape? Haha ntah la... tapi kalau tengok attitude dia meamng nampak manja sgt.. hahaha yang best kalau lepak dgn dia.. nampak je orang xkena lalu depan kiterowang .. yeahhh! Arfah Production mari :D ! Gosip Liar ade Permit ! HAHA kadang2 kiterowang ngumpat antara same lain gak... dan Azad jadi orang tengah untuk gelak HAHA
Azad is most kind friend pernah aku jumper :') dia terlampau baik dengan aku... dalam lepas2 mulut dia cakap... dia akan mintak maaf balik... paling best lepak ngan dia, dia terbuka... periang sgt... xpernah tengok dia sedih... tengok dia tertekan... dia boleh detect,time aku sedih.. mean dia lebih kurang cam Azue gak..
Afham ? Haha dia ni budak sekolah agama celop HAHA xD manjang je kepit ngan Shaf ,geremmm lak HAHA ishhh xtaw la nak story sal Afham.. sebab kalau lepak mne de stay sebelah dia,tapi kalau Azad taw lahhh Haha semalam whatsappp dia paling last balik ngan shaf :') hurmmmmm ronda2 satu kampus , mane xsedih nokk ! dengan tanpa kiterowang ! memang ko terase kehilangan la wey ! HAHA

Fais dengan Irwan... haha aku xrapat dengan dieorang tapi 2minggu ni aku dah tido bilik nizam so.. boleh kenal dieorang... Haha ingat Fais ni memilih kawan :3 ropenyer.. kena rapat dulu baru taw.. die ni pon ngam gak :D HAHA " diam la fakar ! ntah diam la fakar !" lol dan nizam berkata "cepat lah wan ! ko lamabt lah !" k sediH 

No comments:

Post a Comment